Oglaševanje na socialnih omrežjih
Facebook, Instagram in LinkedIn,

Oglaševanje na socialnih omrežjih

Socialna omrežja predstavljajo nesluten oglaševalski potencial. Prav tako, pa lahko vaša sredstva hitro poniknejo, brez omembe vrednih rezultatov. Za opazne rezultate je potrebno izčrpno poznavanje specifičnih lastnosti in posebnosti vsakega od njih. Prav tako je pomembno naslavljanje prave ciljne skupine.

Za vas načrtujemo, izvedemo, spremljamo in analiziramo oglaševalsko kampanjo na socialnih omrežjih Facebook, Instagram in LinkedIn. Poskrbimo, da se vam bodo vložena sredstva kar najbolje obrestovala.

oglaševanje na Facebook
  • Oglaševanje na Facebook-u

    Facebook, kot starosta med socialnimi omrežji je dodobra izdelal sistem oglaševanja. Na voljo je veliko oglasnih možnosti, vrst in tipov oglasov, prav tako pa so na voljo možnosti usmerjanja teh oglasov k izbrani ciljni publiki. Žal se s temi možnostmi povečuje tudi kompleksnost same oglaševalske kampanje, zato je za optimalne rezultate potrebno detaljno poznavanje orodij in zakonitosti medija.

oglaševanje na Instagram-u
  • Oglaševanje na Instagram-u

    Eno najpogostejših vprašanj, ki jih slišimo od strank je: "Ali naj oglašujem na Facebook-u ali Instagram-u?" in "Kako vem, katera platforma za družabne medije je primerna za moje podjetje?" Naj poudarimo, da sta oba kanala v lasti Facebooka. Katerega boste izbrali za svoje podjetje, pa je odvisno od zastavljenih ciljev. Instagram je strogo vizualna platforma, kar je ena od prednosti. Zlasti video vsebine postajajo vse bolj priljubljene in svojim uporabnikom ponujajo izjemno vizualno izkušnjo.


oglaševanje na LinkedIn
  • Oglaševanje na LinkedIn

    Če je vaš poslovni cilj povezati vaše podjetje z novimi poslovnimi partnerji, poiskati nove stranke, navezati stike z novimi dobavitelji skratka razširiti svojo poslovno omrežje, potem je oglaševanje na LinkedIn pravi korak. S pravilnim pristopom, lahko Vašo blagovno znamko predstavite in se povežete z več kot 660 milijoni profesionalcev po vsem svetu.


Imate vprašanje?

Verjetno ste že veliko slišali o oglaševanju in digitalnem marketingu. Kljub temu pa ostaja še precej vprašanj. Kadarkoli nas lahko pokličete ali nam pišete in zaupate svoje želje. Poskrbeli bomo, da boste zadovoljni.

Socialna omrežja so danes prostor, kjer se zbirajo in komunicirajo vaše potencialne stranke. S primernim oglasom jih navdušite in motivirate, da obiščejo vašo spletno stran, spletno trgovino ali pa vas pokličejo. Z oglaševanjem poskrbite, da se vaši izdelki/storitve pojavijo ravno v pravem trenutku, ravno pravi osebi, ki vaše storitve ali izdelek POTREBUJE. Ne prepustite vaših potencialnih strank konkurenci. Za oglaševanje plačujete odvisno od ciljev, ki smo jih poostavili. To je lahko število prikazov oglasa, število ogledov, klikov, like-ov, deljenj in podobno.
Stroški oglaševanja so sestavljeni iz cene dela oglaševalske agencije (priprava oglasnega materiala, izvedba kampanje, testiranje, analiza...) in zneska, ki ga plačamo Facebook-u. Stranka seveda plača samo en znesek (za ostalo poskrbimo mi) in ta je odvisen od ciljev in oglaševalskih aktivnosti (strategije, števila kampanj, števila oglasov...). Če povemo preprosto, za opazne rezultate je ta znesek lahko že od 150€ - 250€ na mesec.
Dovolj je, da nas pokličete ali pa nam pišete na info@inuit.si v kratkem razgovoru predstavite svoje produkte oz. storitve, ki jih ponujate. Mi vam bomo razložili vse ostalo. Za vas pripravimo predlog in okvirni stroškovni načrt ter se dogovorimo za cilje in znesek kampanje. Pripravimo oglaševalsko kampanjo, jo pričnemo izvajati, jo ves čas spremljamo ter po potrebi popravljamo. O tem vas seveda redno obveščamo. Na koncu pripravimo poročilo. Tako preprosto je to.

Zanima me